Beste promotielocaties van nederland

Bij sampling of promotie campagnes worden de kosten per contact in grote mate bepaald door de keuze van locaties. Stadscentra en winkelcentra maken een zeer groot bereik mogelijk, waardoor de kosten per contact relatief laag zijn. Monsterscore heeft mogelijkheden voor promoties in meer dan 300 geschikte plaatsen in Nederland. Doordat de projectmanagers van Monsterscore vrijwel dagelijks contact hebben met gemeenten en beheerders, ben jij als marketeer altijd verzekerd van de juiste locaties.

Monsterscore doet zelf regelmatig onderzoek naar shopperbereik in stads- en winkelcentra: ‘wie loopt waar?’. Ook bij samplingcampagnes kunnen het resultaat en de mate van targetting gemeten worden en zijn hier duidelijke prestatie-afspraken over te maken. Outdoor promoties kunnen een sterke merkbeleving neerzetten, mits goed uitgevoerd. Bij veel samplingacties is daarnaast het ervaringselement belangrijk: proeven!

Een directe koppeling met verkoop is in vrijwel alle stadscentra en winkelcentrums een mogelijkheid. Door de aanwezigheid van supermarkten of andere verkooppunten, kan hierop ingespeeld worden bij de uitvoering van sampling en promoties. Zo staat tijdens de sampling van Bros Puur altijd één van de promotors bij de ingang van een grote supermarkt. De meerwaarde kan gevonden worden in extra communicatie in de winkels, maar ook de gecombineerde inzet met instore demonstraties. Dit is vaak zeer efficiënt en vooral ook: effectief!

Benieuwd naar wat wij op dit gebied voor jou kunnen realiseren tegen welke kosten? Mail of bel vrijblijvend met promotiebureau Monsterscore via sales@monsterscore.nl of +31 20 5800 982.