Monsterscore doet zelf regelmatig onderzoek naar shopperbereik in stads- en winkelcentra: ‘wie loopt waar?’. Ook bij samplingcampagnes kunnen het resultaat en de mate van targetting gemeten worden en zijn hier duidelijke prestatie-afspraken over te maken. Outdoor promoties kunnen een sterke merkbeleving neerzetten, mits goed uitgevoerd. Bij veel samplingacties is daarnaast het ervaringselement belangrijk: proeven!
Een directe koppeling met verkoop is in vrijwel alle stadscentra en winkelcentrums een mogelijkheid. Door de aanwezigheid van supermarkten of andere verkooppunten, kan hierop ingespeeld worden bij de uitvoering van sampling en promoties. Zo staat tijdens de sampling van Bros Puur altijd één van de promotors bij de ingang van een grote supermarkt. De meerwaarde kan gevonden worden in extra communicatie in de winkels, maar ook de gecombineerde inzet met instore demonstraties. Dit is vaak zeer efficiënt en vooral ook: effectief!
Benieuwd naar wat wij op dit gebied voor jou kunnen realiseren tegen welke kosten? Mail of bel vrijblijvend met promotiebureau Monsterscore via sales@monsterscore.nl of+31 20 5800 982.