City Sampling is één van de meest voorkomende vormen van sampling. Promotieteams delen in grote stadscentra, winkelgebieden en overdekte winkelcentra samples uit aan het winkelende publiek. Bij City Sampling is het belangrijk dat het team een duidelijke opvallende uitstraling heeft die zorgt voor stopping power. De consument moet in één oogopslag zien wat er gaande is en even tijd nemen om de actie goed in zich op te nemen.
Met een City Sampling campagne kunnen tot wel 20.000 consumenten per stad, in direct contact komen met uw sample. En het aantal oogcontacten is een veelvoud hiervan. Vanwege het grote aantal contactmomenten kan een goed uitgevoerde City Sampling wedijveren met de impact van een campagne op televisie. Monsterscore denkt bij haar campagnes altijd goed na over de logistiek van de actie en kijkt hierbij altijd naar haalbaarheid in combinatie met een pakkende uitstraling.
Wilt u meer weten over de mogelijkheden van City Sampling? Belt u dan met Monsterscore op +31 20 5800 982 of mail naar sales@monsterscore.nl en wij nemen graag de details met u door.