Geurmarketing

Geurmarketing: merchandising
met een luchtje

Geurmarketing is inmiddels een bekend fenomeen binnen de retail merchandising. Denk maar aan de geur van versgebakken brood in de supermarkt of aan de geur van koffie en cake bij bezichtiging van een te koop staand huis. En wie kent niet die karakteristieke geur van de zo bekende Bastogne-koek? Voor LU bouwde Monsterscore gedurende 7 weken displays op in ruim 200 supermarkten met een geur-display. Deze geurzuil vormde het belangrijkste onderdeel van een door onze merchandisers op te bouwen product-display met honderden verpakkingen Bastogne. Na één week werd de setting door de merchandisers weer afgebroken om te worden verplaatst naar een volgende supermarkt.

Meer informatie over geurmarketing?

Bent u ook geïnteresseerd in wat geurmarketing en merchandising voor u kunnen betekenen? Bent u zich ook aan het oriënteren op een dergelijk traject in het retail-kanaal? Monsterscore heeft voor dergelijke merchandisingrondes een eenvoudige en aantrekkelijke tariefstructuur. Neemt u gerust contact op met uw vragen via sales@monsterscore.nl of +31 20 5800 982.