De shopper activatie instrumenten die Monsterscore verzorgt kennen vaak ook een online-component: ze kunnen elkaar enorm versterken. Dit kan door slimme targetting op locatie voor of na een live-promotie, demonstratie, sampling of andere fieldmarketing-activiteit.Op deze manier kun je het bereik flink vergroten door een specifieke doelgroep aan te spreken, naast de 1-op-1 contacten die al worden gemaakt. Bijvoorbeeld door van tevoren zeer lokaal al een activiteit aan te kondigen of nadien nog een extra push te geven aan een eerste of tweede aankoop.
Omdat de inzet van media zeer lokaal gebeurt, kunnen de projectmanagers van Monsterscore dit zelf programmeren. Met een relatief zeer beperkt budget worden zo per demonstratie of activiteit gemakkelijk duizenden extra contacten gemaakt in de vooraf afgesproken doelgroep. Zij zorgen dat de planning altijd aansluit op de fieldmarketing-activiteit qua tijd en locatie.
Wilt u meer weten over deze slimme koppelingen en de mogelijkheden om de fieldmarketing-activiteiten op elke locatie te ondersteunen, van extra bereik te voorzien en effectiever te maken? Bel dan met 020 5800982 of mail naar sales@monsterscore.nl