Promoteams de speerpunt van uw marketing

Promoteams zijn vaak de speerpunt van uw marketing...

...en staan 1-op-1 met uw (potentiële) kopers!
Promotieteams die qua profiel aansluiten bij uw merk

Promotieteams behoren qua profiel aan te sluiten bij uw merk...

...dus stellen wij telkens weer de promotieteams met het passende profiel samen!
Promoteams van promotiebureau Monsterscore

Promoteams moeten dan wél weten wat promotie inhoudt...

....dát zijn de promoteams van promotiebureau Monsterscore!
Promoteams met aléén de allerbeste Promotors

Promoteams met aléén de allerbeste Promotors...

...één van de belangrijkste kernwaarden van Promoburo Monsterscore!

Promoteams



Promoteams voor de promotie van uw product of merk

Promoteams zijn vaak te vinden op beurzen, evenementen, in winkelcentra rondom winkels en op stations. Adverteerders doen hun best om zo opvallend mogelijk voor de dag te komen en willen dat ook terugzien in hun promoteams. Of dat hem nu zit in het profiel, de uitstraling, het gedrag of de aankleding van de promoteams, Monsterscore besteedt als geen ander promotiebureau al vele jaren haar energie en aandacht aan de werving en selectie van promotors voor haar promoteams.

Promoteams Maggi


Promoteams van Monsterscore werken landelijk

Promoteams van Monsterscore kunnen niet alleen landelijk worden ingezet, zij komen ook uit het hele land. Dat maakt het voor onze klanten ook zo makkelijk als zij ergens lokaal een promotieteam willen inzetten. En voor grote landelijke promotiecampagnes beschikt Monsterscore zo per regio over voldoende promotors voor uw promotieteams.

Promoteams Tuc


De inzet van promoteams is effectief

De laatste jaren wordt (eindelijk) ook onderzoek gedaan naar de effecten van de inzet van promoteams. De resultaten zijn opmerkelijk positief. Als het gaat om opvallendheid (awareness), zijn er meer mensen die even hun pas inhouden bij het zien van een promoteam. Als het gaat om impact, blijft een dergelijke promotie doorgaans langer in herinnering dan reclame via andere media. Buiten dat kunnen promoteams zaken soms beter over het voetlicht brengen, dan dat met die andere media mogelijk is. Bijvoorbeeld als er iets uit te leggen valt of iets te ervaren, proeven, ruiken of voelen. Maar ook de positieve perceptieverandering is significant: 25 tot 60% van de mensen geeft aan dat een sampling of instore demonstratie hun mening over een product of merk in positieve zin heeft veranderd. Bottomline zijn er natuurlijk de effecten op uw verkopen. Promoteams staan 1 op 1 met uw beoogde klant: een promotor kan direct verwijzen naar een verkooppunt. De interactiviteit maakt het mogelijk dat promotors direct inspelen op een situatie.

Promoteams Sultana


Offerte voor uw eigen promoteams?

Graag vertellen wij u meer over de inzet van promoteams, maar ook over de effecten ervan, bijvoorbeeld aan de hand van enkele uitgevoerde cases. Neemt u gerust contact op met de sales afdeling van Promotiebureau Monsterscore op 020-5800981 of mail naar sales@monsterscore.nl

promoteams>