Nieuws

3. Mobiele billboards kunnen niet weggegooid, uitgezet of omgeslagen worden. Het mobiele billboard werkt dus continue en kent minder waste.

4. Het mobiele billboard bereikt zo’n 400.000 mensen per week tegen ongeveer een halve eurocent (!) per contact. Geen enkele andere vorm van locale reclame bereikt zoveel mensen tegen zulke lage kosten per contact: vergelijkt u zelf maar.

5. Het mobiele billboard appelleert bij uitstek aan impulskopers (60% van de mensen doet op straat impulsaankopen).

6. De flexibiliteit van het mobiele billboard is hoog: u kunt het 1 dag maar ook meerdere weken inzetten.

7. Het mobiele billboard is een blikvanger van formaat op ooghoogte en trekt kijkers aan, wat garandeert dat mensen uw boodschap ook daadwerkelijk zien. Precies de bedoeling van adverteren.

8. Mobiele billboards zijn unieker in het straatbeeld in vergelijking met andere media: er rijden er landelijk van alle aanbieders nooit meer dan enkele tientallen rond.

9. U adverteert op een medium waarvan veel marketeers denken dat het duur is: die andere marketeers denken dus dat u grotere budgetten heeft dan zij en consumenten kunnen denken dat uw merk groter of betrouwbaarder is dan dat van uw concurrenten.

10. Het mobiele billboard kan en veel groter gebied beslaan dan veel andere outdoor media, wat betekent dat u uw media-inspanningen minder hoeft te fragmenteren.
mobiele billboards.

Deel via: